onsdag 13 augusti 2014

Lite försäljning tro?

I år har det inte varit så mycket marknadsaktivitet. Förutom Kungsäter i maj har det varit helt tomt på marknadsfronten, men nu får det nog bli ändring på det.


Nästa helg, dvs 23:e augusti är det söjdfestival och spelmansstämma i Ramnaparken i Borås. Mellan 11 och 16 kan man komma dit och titta på och handla hantverk och lyssna på folkmusik. Jag tror det kan bli helt fantastiskt! Vi är där med Nornornas garn och kommer hålla oss till vårt växtfärgeri då. Vi kommer ha växtfärgat garn och även lite hantverk till försäljning. Kom och besök oss! Man kan läsa mer om dagen här.


I september är det så dags för Skene Marten igen. Närmare bestämt 13-14 september kommer vi att stå på vår vanliga plats under Ängskolans tak. Vi kommer som vanligt ha med oss vårt växtfärgade garn och massa hantverk. På bilden syns sossarna som vi brukar ha som grannar. Man kanske kan tycka att marknaden inte så mycket att hänga i granen, men vårt marknadsstånd är alltid behållningen med marknaden. Om du frågar mig. Så kom till Skene Marten 13-14 september och se själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...