onsdag 18 juni 2014

Nya gummistövlar!




Är de inte rätt fantastiska mina nya gummistövlar? Jag såg dem figurera i Online stickcafé på facebook och tyckte att jag behövde ett par jag med. Jag har tidigare sett stickade strumpor i genomskinliga Converse och letat hela internet runt efter ett par men de säljs inte längre och trots att jag egentligen inte gillar Converse blev jag bitter. När jag så såg dessa slog jag till direkt. De säljs hos Sweden Rock och kostar inte mer än 449 kr och det var som hittat för ett par stövlar som framhäver stickade strumpor tycker jag. Här har mina senaste färdigställda i Dödergöks sockutmaning, dvs Hermiones everyday socks, fått agera modell för de nya stövlarna som känns rymliga nog. Lite lustigt med dessa stövlar dock är att man verkligen ser vilken kondens som bildas i ett par gummistövlar. Det är ingenting jag tidigare skådat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...