lördag 30 november 2013

Suddig marknad


Jag insåg att alla bilder jag tog dagens julmarknad i Äspered blev suddiga. Det var nog suddigt där. Och sålde kasst gjorde vi med. Jag sålde ett par handledsvärmare och Linda sålde en mössa och ett par handledsvärmare. Ewaleena sålde så klart ganska bra ändå. Hennes strumpor är ju helt fantastiska! Men det var trevligt ändå. Det var jättefint och mysigt på platsen, det fanns massa fint hantverk och arrangörerna var trevliga. Men det var kallt. Vi får se om vi återkommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...