måndag 26 augusti 2013

CD-hylla


Det har blivit oförskämt lite bloggande på senaste tiden. Så kan det bli när man precis börjat ett nytt jobb. Så då får jag väl bjuda på en gammal goding då. På bilden syns en cd-hylla jag gjorde i träslöjden i sjätte klass tror jag. Den blev aldrig använd av mig men eftersom mina föräldrar har väldigt mycket grejer hemma eftersom de samlar på allt och ingenting, kom den några år senare till användning till glasfiskar, snapsglas och annat bös. Och så här i efterhand så är den faktiskt ganska välgjord. Jag var nog helt ok på slöjd i slöjd ändå. Bilden har dock mycket att önska, men så är det när hyllan hänger högt och man är 153 cm lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...