torsdag 11 juli 2013

Kasthall


Det finns något som är värre än en missbrukare. Det är när två missbrukare träffas och hetsar varandra. Och så är det när jag jag och Linda ses. Jag ville ta en sväng till Kinnagarn för att komplettera lite. Behövde lite gul bomull till en framtida sjal och så har jag en present på gång till svärmor, och jag var osäker på om garnet skulle räcka, så tre nystan var det planerat. Och jag slentrianshoppade bara två nystan mer än de tre. Inte illa. Men så fick vi tips om Kasthalls fabriksutförsäljning. Det var trevligt får jag säga. Jag hittade polyestertråd som funkar till min nya älskade overlock för 5 kr rullen. Det fanns även ullgarn för 100 kr kilot och lingarn för 175 kr kilot. Den stora rullen lila lingarn kostade 50 kr! Den ska det bli nåt stort och fint av. 180 kr blev det totalt. Mycket nöjd. Det blir säkert fler besök dit.

1 kommentar:

  1. Åh, blev riktigt sugen på att åka till Kinna nu! Tack för tipset!
    Mvh Theresa

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...