torsdag 4 april 2013

Mönsternyhet


Det är intressant vad kutryggig man kan bli på bild, när man tror att man har bra hållning. Jag har ju förskjutton dansat balett! Men i alla fall så vill jag tipsa er alla där ute om ett nytt mönster som kommit ut denna veckan! Det vill säga Budding leaves beret av Caroline Levander. Jag har stickat fyra stycken av den och älskar mönstret! Baskern är rolig att sticka och resultatet blir kanon! Och den är dessutom enkel att sticka utan att bli tråkig. Den finns att köpa på Ravelry via länken ovan, och är man medlem i Online Stickcafé på Facebook och har kikat in på 6000-kalaset som pågår nu kan man köpa mönstret för halva priset den här veckan. Så passa på! Och är man rädd för engelska så finns den på svenska med. Jag rekommenderar mönstret varmt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...