torsdag 21 mars 2013

Pax är klar!


Pax är klar! Blockad och klar till och med. Och jag bjuder härmed på en enormt smickrande bild med sängkammarblick som min sambo tagit. Han tar fram mina bästa sidor kan jag säga ;) Sjalen var rolig att kroka och jag kan faktiskt tänka mig och göra fler. I morgon är det redovisning av krokningsprojektet så det ska bli spännande!

I övrigt kan jag meddela att växtfärgat garn i blött tillstånd och knappnålar inte är en bra kombination. Fast jag gillar ju melerat garn så lite grått ute i kanten dör man inte av :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...