tisdag 22 januari 2013

Jag gillar: #22 Garn- och pysselhelg med Linda


Det är trevligt att ha en kompis som är lika perverst intresserad av garn som man själv är. Linda är min sån kompis. Ibland tar vi en riktig garnhelg. Det gjorde vi nu i helgen. Vi besökte åtta garnrelaterade affärer på två dagar och fyllde på våra samlingar. Men garn är ju en investering. Speciellt för mig som läser slöjd och använder det i skolan;) När vi träffas brukar vi besöka massa garnaffärer, shoppa en hel del, pyssla och dricka te. Hisingens hemslöjd brukar alltid få ett besök när i ses i Göteborg. Träffas vi hos Linda i Kinna blir det alltid Kinnagarn och Erikshjälpen i Skene. Det är kanonmysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...