torsdag 20 december 2012

Lite kärlek


Jag har en julklapp på g till en familjemedlem. Jag insåg härom dagen att jag hade fel stickstorlek så jag fick passa på att köpa strumpstickor i 3.5 efter jobbet igår. Egentligen tänkte jag köpa några billiga Netto eller TGR men det hittade jag inga så jag fick gå till riktig garnaffär och shoppa. Jag hade inte all tid i världen så jag plockade åt mig ett set bambustickor utan att egentligen fundera över det, men jag har inga bambustickor i lite större storlek av strumpstickor så jag tänkte väl testa det. Och lite kärlek uppstod får jag säga. Jag har både strumpstickor av bokträ och knitpro-varianten av trä och jag älskar dem, men jag älskar nog faktiskt de här lika mycket. De var faktiskt bra. Så bambustickor av märket Prym gillas!

2 kommentarer:

  1. åååh nu förstår du varför jag slår stort för det och älskar just bambustickor? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag gillar nog egentligen Knitpros trä bättre :) Fast jag ska köpa ett set i kolfiber nu med tänkte jag! Återkommer med recension då!

      Radera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...