söndag 11 november 2012

Mysig förberedelse inför marknad


Jag har ju glömt berätta att jag ska vara med på en marknad igen! Och så här mysigt kan man ha när man förbereder för den. Mysig tax med huvudet i knät när man smygmaskvirkar. Sämre kan man ha det. Och den 2 december skall jag och Linda och Nornornas garn sälja hantverk och växtfärgat garn på Wilhelminagårdens julmarknad. Wilhelminagården är en hästgård där de har en gårdsbutik med bl.a. ekologiskt utbud och hantverk. Marknaden är dock inte på just Wilhelminagården utan på ett ställe som heter Vareborgs bärodling som ligger en liten bit utanför Varberg. Det verkar vara mycket spännande med på marknaden och för att läsa mer om det kan man hitta programmet på Wilhelminagårdens hemsida här. Kl 11-16 pågår marknaden och titta gärna förbi och hälsa på oss och kika på marknaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...