lördag 21 april 2012

Rundkrokning


Jag har kommit igång att kroka lite runt igen. Jag har krokat en del såna här handledsvärmare innan och de har än så länge inte varit någon storsäljare, har inte sålt ett enda par faktiskt, men jag gör ett försök till. Jag tycker faktiskt att de är lite snajsiga. Enkla att göra, och roliga, men effektfulla. Och annars kan de ju bli presenter.


De ser kanske inte mycket ut för världen men de är väldigt fina på faktiskt. Och både varma och sköna.

Jag håller på för fullt med att tillverka grejer till marknaden på Lärjeåns Kafé och Trädgårdar nu nästa lördag (28/4). Jag hoppas det kommer gå bra nu och att många vill komma och titta! 11-15 pågår hantverksmarknaden och det skulle visst vara nån loppis med läste jag nåt om. Det ska bli spännande i alla fall och jag är riktigt pepp på att komma igång och sälja på lite marknader igen. Jag har massa idéer på nya grejer jag kan göra. Jag och Linda ska försöka hitta lite mer marknader och sälja på. Och i September blir det Skene Marten igen och det var ju väldigt trevligt sist!

2 kommentarer:

  1. Kroka runt är mycket roligare än att kroka rakt! Man kan nästan inte sluta...

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...