onsdag 4 april 2012

Lite tävlingar

Jag har hittat lite blogg tävlingar jag är med i.


Hos Cecilias handarbetskorg kan man vinna detta fantastiskt fina garnet. Var med du också :)


Hos Grodans ylledrömmar kan man vinna blått garn. Blått är inte min favoritfärg men garnet är fint och jag kanske behöver komma över min rädsla för blått lite.


Hos Garnomera kan man vinna massa fint garn. 8 vinster var det visst. Och jag är nog mest sugen på det här garnet. Lite för namnet kanske... Men det ser trevligt ut att nålbinda i också!

Jag är lite sugen på att ha en egen tävling igen. Det är lite skoj och folk uppmärksammar ens blogg. Men jag vet inte riktigt vad jag skulle lotta ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...