fredag 16 september 2011

Skitdålig

Jag är verkligen skitdålig på att sy kläder. Framför allt på att göra stickningar i avvikande färg. Vet inte varför jag gav mig in på det. Och så ska jag gör en kjol med det med! Nä, antingen får jag öva, vara mer noggrann (yeah right!) eller helt enkelt låta bli sånt! Inte för att jag bryr mig så mycket egentligen om det blir snett och vint, men det finns ju andra som gör det. Och det här med att klippa två motsatta stycken, vad ska det vara bra för egentligen? Nä, isch för att sy kläder just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...