tisdag 9 augusti 2011

Härva garn

I morse härvade jag upp ett nystan garn. innan jag gick till jobbet. Jag plockade ihop lite garmla naturfärgade skräpgarner jag ärvt efter mormor och härvade upp dem igårkväll för att fylla på mitt växtfärgningsgarnstash. Så i morse upptäckte jag att ett nystan hade rullat ned på golvet och jag missat det. Alltså härvade jag upp det under tiden jag kokade bulgur till lunch. Kan tillägga att jag snoozade 40 minuter idag så jag hade inte tid i överflöd direkt. Men garn ska prioriteras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...