söndag 1 maj 2011

Vinnare dragen!

Och vinnaren är Mimmi!
Grattis till din vinst! Kul att så många ville vara med! Totalt blev det 31 stycken med alla som länkat från sina bloggar och facebook. Ni som länkat från båda och kommenterat fick 3 lotter:) Men det var Mimmi som vann och tyvärr verkar jag inte ha din mailadress. Men jag kommenterar på din blogg så kan du kontakta mig med vilken färg du vill ha!
Och till alla er andra, ni kan ju beställa ett par för 50 kr inkl frakt, antingen av dem jag redan har gjort eller så kan ni specialbeställa i favoritfärgen. Tack alla för att ni var med och eftersom detta var roligt ska jag nog ha tävlingar igen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...