måndag 9 augusti 2010

Att vinna en tävling

En liten anledning till att jag skaffade en blogg med är alla käcka tävlingar som finns där ute på alla andras bloggar. Tänkte det kunde vara lite bra att öka på sina chanser att vinna genom att länka lite. Pixi lottar just nu ut det här fina gamla ullgarnet:


Jag har en förkärlek för gammalt ullgarn faktiskt. Tycker att det förtjänar att bli använt till något riktigt fint, som nålbindning (helst) eller brickband kanske? Så jag hoppas att jag vinner det här:)

Smygmaskvirkad mössa är framfart annars. Hoppas jag hinner virka en massa nu på kvällarna när jag börjat jobba. Får väl se det som avslappning eller nåt.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du vill vara med !! Javisst är det härligt att få "gammalt garn" i sin hand..tom originaletiketten är kvar! Lycka till!!=)

    SvaraRadera

Sveriges second handprofil och loppistips #28: Erikshjälpen Rosenlund och dagens hållbara outfit #29

I torsdags var jag faktiskt ute på baluns! Ja, jag vet att vi har restriktioner igen och jag är ändå rätt restriktiv med vad jag gör men här...